JavaScript ist in Ihrem Browser deaktiviert.
Sie können manche Teile der Website daher leider nicht verwenden.
Titel wurde in den Warenkorb gelegt
titel
Titel wurde auf den Merkzettel übetragen
titel
schließen
drucken

Tri Nguyen; Thong Bui; Giang Vo

Why people want to work, not be worked

Effects of leadership on frontline employees' commitment to service quality - the case of F&B among Vietnamese people

74,00 EUR inkl. MwSt.
Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
Auf den Merkzettel In den Warenkorb
ISBN: 978-613945935---3
Verlag: LAP Lambert Academic Publishing
Format: Flexibler Einband
160 Seiten; 220 mm x 150 mm, 2019

Langtext

This book aims to decode frontline employees' psychology. It might be of great assistance to corporate levels and human resources of a company or even investors who want to integrate into Vietnamese food and beverage industry. Workforce is a sustainable competitive advantage. Hence, strategies in management are vital. Leaders are supposed to consciously change their behaviors to meet the subordinates. This book has practical recommendations. Grab one for yourself?

Biografische Anmerkung zu den Verfassern

Nguyen, Tri
This book will help you come up with ideas of how to be a perfect leader in your employees' eyes.