JavaScript ist in Ihrem Browser deaktiviert.
Sie können manche Teile der Website daher leider nicht verwenden.
Titel wurde in den Warenkorb gelegt
titel
Titel wurde auf den Merkzettel übetragen
titel
schlie?en
drucken

Global Drucker Forum 2016

Speakers 2016

Treffen Sie über die Buttons Warenkorb oder Merkzettel Ihre Vorauswahl. Sie können jederzeit im Warenkorb oder im Merkzettel über den Button Löschen Ihre Vorauswahl wieder reduzieren.


  • C. Bouée

    China's Management Revolution

    Spirit, Land, Energy

    Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-0-230-28545-3 - Fester Einband
    XIV, 202 Seiten; 23.5 cm x 15.5 cm, 2011. Auflage, 2010

    As one of the world's largest economies China is facing many unique management challenges in the wake of the financial crisis. The future presents many opportunities for growth and commerce but new management skills must be developed to cope with these issues.

    48,10 EUR inkl. MwSt.
    Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Charles-Edouard Bouée

    Light Footprint Management

    Leadership in Times of Change

    Bloomsbury Specialist
    ISBN: 978-1-4729-0385-3 - Flexibler Einband
    208 Seiten; 232 mm x 151 mm, 2013. Auflage, 2013

    Organisations need to adapt to a world that is becoming more volatile, uncertain, complex and ambiguous by the day. Charles-Edouard Bouée proposes that they adopt what he calls 'light foot-print' management, similar to Barack Obama's light foot-print military doctrine and reminiscent of the new management approach emerging in China.


    19,50 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Stephen Denning

    The Leader's Guide to Radical Management

    Reinventing the Workplace for the 21st Century

    John Wiley & Sons
    ISBN: 978-0-470-54868-4 - Fester Einband
    336 Seiten; 23.1 cm x 16.4 cm, 1. Auflage, 2010

    A radical new management model for twenty-first century leaders

    Organizations today face a crisis. The crisis is of long standing and its signs are widespread. Most proposals for improving management address one element of the crisis at the expense of the others. The principles described by award-winning author Stephen Denning simultaneously inspire high productivity, continuous innovation, deep job satisfaction and client delight.

    29,70 EUR inkl. MwSt.
    Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Stephen Denning

    The Secret Language of Leadership

    How Leaders Inspire Action Through Narrative

    John Wiley & Sons
    ISBN: 978-0-7879-8789-3 - Fester Einband
    304 Seiten; 23.5 cm x 16 cm, 1. Auflage, 2007

    How do transformational leaders connect and engage with their audiences and inspire enduring enthusiasm for strange new ideas? In his exciting new book, The Secret Language of Leadership: How Leaders Inspire Action Through Narrative, (Jossey-Bass, October 2007, business narrative expert Steve Denning explains why traditional approaches to leadership communication don’t work and reveals the hidden patterns that effective leaders use to spark change.

    25,00 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Joseph A. Maciariello; Karen Linkletter

    Drucker s Lost Art of Management: Peter Drucker s Timeless Vision for Building Effective Organizations

    McGraw-Hill Professional
    ISBN: 978-0-07-176581-7 - Fester Einband
    464 Seiten; 239 mm x 163 mm, 2011., 2011

    A framework for improving managerial effectiveness, based on the timeless principles of Peter Drucker

    47,30 EUR inkl. MwSt.
    Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Maciariello, Joseph A.

    A Year with Peter Drucker 52 Weeks of Coaching for Leadership Effectiveness

    Harper Collins Publishers
    ISBN: 978-0-06-231567-0 - Fester Einband
    2015. Auflage


    Joseph A. Maciariello has distilled the essence of Drucker's personal mentorship program into an easy-to-follow 52-week course. Each week contains a lesson, message, or anecdote taken from Drucker's extensive body of published and unpublished work, moving from theme to theme throughout the year.

     

    30,50 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • A. G. Lafley; Roger L. Martin

    Playing to Win

    How Strategy Really Works

    Perseus Books, Harvard Business Press
    ISBN: 978-1-4221-8739-5 - Fester Einband
    272 Seiten; 241 mm x 157 mm, 2013. Auflage, 2013

    Former P&G CEO AG Lafley and Rotman School Dean Roger Martin provide a powerful framework that demystifies and simplifies strategy, enabling individuals at every level of an organization to make sound strategic choices.


    23,50 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Roger L. Martin

    Design of Business

    Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage

    Perseus Books, McGraw-Hill Professional, Harvard Business School Press
    ISBN: 978-1-4221-7780-8 - Fester Einband
    256 Seiten; 218 mm x 147 mm, 2009. Auflage, 2009

    Martin shows how leading companies such as Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM, and others use design thinking to push knowledge through the stages in ways that produce breakthrough innovations and competitive advantage. Filled with deep insights and fresh perspectives, The Design of Business reveals the true foundation of successful, profitable innovation.

    23,90 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Martin, Roger L.; Osberg, Sally;

    Getting Beyond Better: How Social Entrepreneurship works

    Harvard Business Review Press
    ISBN: 978-1-63369-068-4 - Fester Einband
    2015. Auflage

    Who really moves things forward in our society and how do they do it? How have they always done it? Strategy guru Roger Martin and Skoll Foundation CEO Sally Osberg make a compelling argument that social entrepreneurs are agents of change who recognize, in our current reality, various kinds of "equilibria"--systems in need of change--and then advance social progress by transforming these systems, ultimately replacing what exists with a new equilibrium.



    30,00 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Roger L. Martin

    The Opposable Mind

    Winning Through Integrative Thinking

    Perseus Books, McGraw-Hill Professional, Harvard Business Press
    ISBN: 978-1-4221-3977-6 - Flexibler Einband
    207 Seiten; 210 mm x 138 mm, 2009. Auflage, 2009

    In this primer on the problem-solving power of “integrative thinking,” Martin draws on more than 50 management success stories, including the masterminds behind The Four Seasons, Proctor & Gamble and eBay, to demonstrate how, like the opposable thumb, the “opposable mind”-Martin’s term for the human brain’s ability “to hold two conflicting ideas in constructive tension”-is an intellectually advantageous evolutionary leap through which decision-makers can synthesize “new and superior ideas.”

    15,30 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Roger, Martin

    Future of the MBA

    Oxford University Press North Kettering Business Park
    ISBN: 978-0-19-534014-3 - Fester Einband
    2008. Auflage

    The Future of the MBA provides a sorely needed detailed and systematic review of the major contemporary debates on management education.

    43,00 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Prahalad, Deepa

    Predictable Magic Unleash the Power of Design Strategy to Transform

    Pearson Education Ltd Customer Services (Orders)Edinbourg Gate
    ISBN: 978-0-13-411987-8 - Fester Einband
    2010. Auflage

    What Sawhney demonstrates in Predictable Magic is a methodology and set of tools to help identify the gaps between exisiting concepts and known user requirements/personnas. This provides an incredible insight for those who are prepared to take the risks of developing new markets and reaping their just rewards from the higher risk, but ultimately more sustainable position they will create for themselves.

    18,99 EUR inkl. MwSt.
    Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Adrian Wooldridge

    The Great Disruption

    How business is coping with turbulent times

    Profile Books, Economist Books
    ISBN: 978-1-78125-403-5 - Flexibler Einband
    288 Seiten; 216 mm x 135 mm, 2015. Auflage, 2015

    From the author of The Economist's Schumpeter column: how business must adapt and change in the face of unprecedented disruption to the world of work.


    20,00 EUR inkl. MwSt.
    Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Tim Brown

    Change by Design

    How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation

    HarperCollins US
    ISBN: 978-0-06-176608-4 - Fester Einband
    272 Seiten, 2009. Auflage, 2011
    26,00 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Clayton M. Christensen

    The Innovator's Prescription

    A Disruptive Solution for Health Care

    McGraw-Hill Professional
    ISBN: 978-0-07-159208-6 - Fester Einband
    441 Seiten, 2009. Auflage, 2009
    44,70 EUR inkl. MwSt.
    Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Christensen, Clayton M

    Clayton M. Christensen Reader

    Harvard Business Review Press
    ISBN: 978-1-63369-099-8 - Fester Einband
    2016. Auflage
    24,50 EUR inkl. MwSt.
    Sofort verfügbar oder abholbereit
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Clayton M. Christensen

    The Innovator's Dilemma

    Warum etablierte Unternehmen den Wettbewerb um bahnbrechende Innovationen verlieren

    Vahlen, Franz (Deutschland)
    ISBN: 978-3-8006-3791-1 - Fester Einband
    XVI, 264 Seiten; mit zahlreichen Abbildungen; 22.4 cm x 14.1 cm, 1., 2. korrigierter Nachdruck 2015, 2011
    30,70 EUR inkl. MwSt.
    Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Philip Kotler

    Confronting Capitalism

    Der Kapitalismus auf dem Prüfstand Seine 14 Mängel - und wie wir sie beheben können

    Börsenbuchverlag, AMACOM
    ISBN: 978-3-86470-376-8 - Buch
    300 Seiten; 21.5 cm x 14 cm, 2016. Auflage, 2016
    25,75 EUR inkl. MwSt.
    Ca. Preis, erscheint im Juni - wir liefern sofort nach Einlangen!
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb
  • Philip Kotler; Fernando Trías de Bes

    Winning At Innovation

    The A-to-F Model

    Palgrave Macmillan UK
    ISBN: 978-1-137-47917-4 - Flexibler Einband
    XX, 272 Seiten; 23.5 cm x 15.5 cm, 2011. Auflage, 2015
    22,50 EUR inkl. MwSt.
    Bestellbar! Wird umgehend für Sie besorgt
    Auf den Merkzettel In den Warenkorb